2012. június 18., hétfő

Első év végén

Lezárult az első tanév az oktatóképzésen hétvégén. Két nap gyakorlás, izzadás a 30 fokban, személyes interjú, boldogság.
Szombaton Kevinnel gyakoroltunk délelőtt 3 óra hosszat, sok csavarással. Megyegettek, próbálkozott mindenki serényen, csak ne lett volna olyan meleg. Ez a tényező jelentősen befolyásolta az erőnlétemet. Szombat délután újabb 2 óra gyakorlás, ami valamivel kellemesebb volt mint a délelőtti tikkasztó hőségben.
Vasárnap délelőtt ismét 3 órás gyakorlás Kevinnel és Erikával, átmentünk az Introductory II.-es vizsga gyakorlatsorán, ahogy be volt ígérve. Nem vizsga volt, nem is volt tétje, szerették volna látni, hogy ki hol tart, stb.. Trapp Laci is benn volt szintén megfigyelőként, hogyan teljesítünk. A meleg számomra itt is betett egy lapáttal, kisebb Niagara folyt le a hátamon gyakorlás közben. Ez eszembe juttatta a tavalyi felvételinket ami szintén nyáron volt hasonló hőmérsékletben, kicsit nagyobb drukkal. Átmentünk a 42 ászanából álló sorozaton, melyet viszonylag hosszú Savasana zárt le, szerintem mindenki kihasználta a benne eltöltött időt.
Kapott a csoport egy átfogó értékelést, állítólag jól teljesítünk, csak így tovább, hát azért jó volt hallani.
Délután jöttek a személyes interjúk, én majdnem a végére voltam beosztva, mire megérkeztem már járulhattam is Kevin és Erika elé egy kis értékelésre. Jó volt ez a beszélgetés, mentes volt mindenféle ászana elemzéstől, inkább egy inspiráló löketet kaptam, ami kellett nyár előtt.
Szeptemberben folytatjuk a második évvel, elsőként Joan White 3 napos workshopjával. Addig is NYÁR!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése