2012. április 20., péntek

A Jóga az Élet

Életem első jógaóráján 9 éve vettem részt, amikor első éves voltam az egyetemen. A 3 órás foglalkozáson váltóruha nélkül, farmerben és kis pólóban gyakoroltam. Szerelem volt első alkalommal, ami a mai napig is tart. Azóta én is tanítok és tanulok folyamatosan. Jelenleg a 3 éves Iyengar Tanárképző első éves hallgatója vagyok Budapesten, és Iyengar jógát gyakorolok. Ezzel az irányzattal egy olyan útra találtam rá, amit öntudatlanul is mindig kerestem. Egy hosszú, véget nem érő tanulási folyamat elején járok, aminek minden pillanata újabb és újabb élménnyel, felfedezéssel, apró kis lépésekkel visz előre utamon.
Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy a jóga által szerzett tapaszatalataimat, élményeimet, örömömet megosszam másokkal is, gyakorló társakkal és leendő gyakorlókkal egyaránt. Enjoy.

Virabhadrasana II.
Foto: Fegyverneky Sándor Jr.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése